środa, 5 października 2016

Podsumowanie września

źródło: jestrudo.pl

Ostatnimi czasy otrzymałam zastrzyk pozytywnej energii. Dzięki słowom wsparcia czy to uznania. Dobrze usłyszeć czy przeczytać: „Dobrze mi się Ciebie czyta. Kiedy kolejny post?”, albo „Jak szukam czegoś do poczytania to zaczynam od Ciebie. Wrzucasz ciekawe rzeczy”. Moje serce urosło, i wygląda na to że mobilizacja również.

Słów kilka o tym co się działo.
Wrzesień niestety był dla nas miesiącem chorób. Najpierw ja, później Kuba. Już wszystko dobrze. Wróciłam do treningów. Udało mi się zdać egzaminy sędziowskie i wracam do sędziowania!

KSIĄŻKI
Uwielbiam czytać. I w związku z tym chciałabym Wam polecić kilka książek (jesień to przecież idealny czas na czytanie) 
  •  „Dziewczyna z dzielnicy Cudów” Aneta Jadowska – zakochałam się. W Warsie, w Nikicie, w tym humorze i magii. Polecam. Urban fantasy to jest to. Muszę jeszcze przeczytać serię o Dorze Wilk. Polecacie?
  • „Ja, diablica”, „Ja, anielica”, „Ja potępiona” Katarzyna Berenika Miszczuk – tę serię pochłonęłam. Bardzo szybko. Humor i uroda, które prawie zniszczyły świat. A w między czasie pod postacią Wiktorii odwiedziły Piekło, Niebo i Tartar. Kurczę- to też trzeba przeczytać.
Jakie książki na jesień polecacie?

SERIALE
Seriale też uwielbiam. Klimatycznie na aktualną, deszczową pogodę polecam:
  • Pakt- kto by się spodziewał, ze polski serial może być tak dobry? Na pewno nie ja. I przyznam, że zostałam pozytywnie zaskoczona. Nie tylko fabuła, ale grą aktorską (Marcin Dorociński ), zdjęciami, ujęciami. Polecam na 100%.
  • Stranger things- tak się wszyscy zachwycali. Obejrzałam pierwszy odcinek i mnie nie powalił. Ale muszę powiedzieć, że zaciekawił. I tak obejrzałam kolejne. Jeszcze nie skończyłam, czekam tylko na możliwość obejrzenia kolejnego odcinka. Na ten dreszczyk. Już wiem dlaczego lubiłam Stephen’a King’a.
Ciekawe, godne polecenia seriale. Ktoś, coś?

ĆWICZENIA
Tego nie mogło zabraknąć. Zachęcam Was do polubienia (nie tylko mamy): Sportsmama i wzięcia udziału w #fiteksperyment
Ola daje niezły wycisk. 😂

Zapraszam Was też do polubienia: Magda Klika na facebook'u i Magda Klika na Instagram'ie

2 komentarze:

  1. Witaj,
    Zapisałam propozycje książkowe do listy.
    Ostatnio czytałam Elizabeth Gilbert - I ze Cie nie opuszczę oraz Wielka Magia tej samej autorki. Polecam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna seria „Ja, diablica”, „Ja, anielica”, „Ja potępiona” :D czytałam dawno temu ale dalej pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Magda Klika , Blogger